ORDEN JE ADMINISTRATIE
Grip terugkrijgen
Loopt het aantal ongelezen mailtjes in je mailbox alleen maar op. Groeien de stapels papier op je bureau of kun je bestanden niet meer terugvinden op je computer… herken je dit? Ik kan je helpen met het opschonen van informatie (zowel papier als digitaal) en het creëren van een overzichtelijk opbergsysteem waar je zelf mee verder kunt. Heb je onvoldoende zicht op je in- en uitgaven en loopt alles door elkaar heen, waardoor je geen idee hebt wat je te besteden hebt. Is het elke maand weer een verassing wat er over blijft of heb je wel eens te maken met rekeningen die je niet kunt betalen.
Een Professional Organizer kan je helpen om inzicht in je financiën te creëren, je te voorzien van tips om te besparen en leert je uitgaven te bewaken. Je krijgt weer rust en energie; kunt documenten makkelijker terugvinden en hebt weer zicht op je inkomsten en uitgaven.
Aanpak
Ontbreekt het aan grip op je administratie, dan gaan we samen in gesprek om jouw aandachtsgebieden in kaart te brengen; waar loop je in vast en waarom lukt het niet om het overzicht te bewaren. Soms kan het zo zijn dat het ontbreekt aan een logisch systeem. Om te ontdekken wat bij jou past en wat voor jou werkt, gaan we eerst orde scheppen en achterstanden wegwerken. Je zult merken dat dit al ruimte geeft en dat je vaak zelf in staat bent om in oplossingen te denken. Ik help je op weg en zorg dat je blijvend vooruit kan.
Vaak onlosmakelijk met elkaar verbonden, is het inzicht in je financiën, weet jij eigenlijk wel wat er binnenkomt en wat er uit gaat? Heb je geen idee en heb je hier last van, dan beginnen we met het in kaart brengen van je inkomsten en uitgaven. Dit werkt heel verhelderend, geeft inzicht en maakt je bewust. Wat past bij jou? Dat onderzoeken we samen, richten we in en ik geef je tips hoe je zelf verder kan.
Wat houdt grip terugkrijgen in?
Ik kom minimaal 1 dagdeel. Deze eerste sessie is nodig om orde te scheppen en jouw behoefte verder in beeld te brengen. De eerste sessie kost 275,- incl. BTW (excl. opslag voor reiskosten).
Is er behoefte aan meer, dan kijken we samen hoeveel afspraken er nodig zijn. Per afspraak werken we minimaal 2 uur samen. Hiervoor breng ik een bedrag van 137,50 incl. BTW (excl. opslag voor reiskosten) in rekening.
Ben je ondernemer, dan help ik je uiteraard ook graag. Ik hanteer een uurtarief van eur 70,- (excl. BTW en opslag voor reiskosten).
Wat anderen zeggen
Welke resultaten mag je verwachten?
Je hebt een overzichtelijke documentenstructuur op je computer
Je mailbox is geordend en opgeruimd
Je achterstallige administratie is weggewerkt
Je hebt een geordend archief (zowel papier als digitaal)
Je krijgt zicht op je daadwerkelijke to do’s
Je kunt beter plannen en organiseren
Je kunt hoofd- en bijzaken van elkaar onderscheiden
Je hebt weer zicht op je financiën
Je krijgt structuur in je financiën
Je hebt een opgeruimder hoofd
Je ervaart mee rust, ruimte en overzicht